Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Culture and art sponsorship adaptation possibilities within the framework of the corporate social responsibility strategy

Tytuł:
Culture and art sponsorship adaptation possibilities within the framework of the corporate social responsibility strategy
Możliwości adaptacji sponsoringu kultury i sztuki w strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Autorzy:
Kopeć, Katarzyna
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
odpowiedzialność biznesu w sferze kultury
corporate social responsibility CSR
sponsorship
corporate cultural responsibility CCR
sponsoring
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Język:
angielski
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Linki:
https://issuu.com/ijcm/docs/2-2010  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article focuses on the sphere of culture as a subcategory of the corporate social responsibility strategy. It analyses the aspect of sponsorship activity that can be effectively adopted/used within the framework of the strategy of socially responsible enterprises. The author lays a particular stress on the approach towards the inclusion of culture and arts related objectives in the sponsorship activity undertaken by enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies