Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niekomercyjne komunikowanie się : rola promocji kultury na profesjonalnych konferencjach

Tytuł:
Niekomercyjne komunikowanie się : rola promocji kultury na profesjonalnych konferencjach
Non-commercial communication : role of culture promotion at professional conferences
Autorzy:
Kocój, Maria
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa. Uniwersytet Jagielloński
Słowa kluczowe:
life-long learning
edukacja permanentna
kultura
information and library science
Jagiellonian University
informacja naukowa i bibliotekoznawstwo
Uniwersytet Jagielloński
professional conferences
culture
konferencje profesjonalne
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
Linki:
http://www.inib.uj.edu.pl//wydawnictwa-iinib-uj/seria-3/06  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The needs of modern scientific libraries inflect them to move away from dealing with cultural and artistic contents. In order to counterbalance this unfavorable phenomenon, it may be recommended to include this kind of themes into the programs of professional scientific conferences and to present them in a form of non-commercial, additional attractions. The case study of the international conferences organized by the Institute of Information and Library Science of the Jagiellonian University demonstrates the value of completing LIS symposia with special events conveying a wide range of contents related to the editorial art and business, bibliophilism, and promoting the university.

Potrzeby współczesnych bibliotek naukowych powodują oddalenie się od treści kulturalno-artystycznych. Dla zrównoważenia tego niekorzystnego zjawiska, można zalecić wprowadzanie tego typu tematyki na naukowych profesjonalnych konferencjach w formie niekomercyjnych, dodatkowych atrakcji. Case study międzynarodowych konferencji Instytutu INiB UJ pokazuje walory uzupełniania specjalistycznych konferencji informacyjno-bibliotekoznawczych treściami wydawniczymi, bibliofilskimi oraz promującymi jednostkę akademicką.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies