Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate Social Responsibility in sport

Tytuł:
Corporate Social Responsibility in sport
Autorzy:
Wszendybył-Skulska, Ewa
Zawartka, Marek
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Belianum
Słowa kluczowe:
safety and security
social responsibility
sport
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Corporate Social Responsibility (CSR) is an important element of running business. It is also seen as an important aspect of the sports sector and many sports organizations. In addition, growing interest of CSR in sports is reflected in many recent social studies. The importance of sports is seen today not just as an active lifestyle, but also as part of a business model. Today, sports events have many stakeholders, investors and sponsors, who not only want to see a ‘good show’, but have invested money and are looking for a return on their investment. Therefore, sports organizations should invest in the big picture and the sporting experience as a whole. This article points to relations between sports and CSR in the context of providing safety in sports events.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies