Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Code of youth and power of laser : what cosmetics ads shows us

Tytuł:
Code of youth and power of laser : what cosmetics ads shows us
Kod młodości i moc lasera : czyli co nam pokazują reklamy kremów
Autorzy:
Winiarska, Justyna
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Słowa kluczowe:
reklama telewizyjna
multimodality
blending theory
multimodalność
teoria amalgamacji
TV advertisements
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788380841208
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies