Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja jako identyfikacja : filozoficzne podstawy rozwoju w buddyzmie tybetańskim

Tytuł:
Edukacja jako identyfikacja : filozoficzne podstawy rozwoju w buddyzmie tybetańskim
Education as identification : philosophical foundation of development in tibetan buddhism
Autorzy:
Przybysławski, Artur
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
esencja tathagaty
identification
natura umysłu
nature of mind
mediation
identyfikacja
essence of Tathagata
medytacja
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Linki:
http://www.pjac.uj.edu.pl/documents/30601109/89352515/06%20edukacja%20jako%20identyfikacja.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/6947  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies