Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dorota Masłowska : transmedialny projekt osobowościowy

Tytuł:
Dorota Masłowska : transmedialny projekt osobowościowy
Dorota Masłowska : transmedia project of personality
Autorzy:
Antonik, Dominik
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Instytut Badań Literackich PAN
Słowa kluczowe:
Dorota Masłowska
wizerunek
tożsamość
autor jako marka
author as a brand
image
media
identity
Język:
polski
Linki:
http://rcin.org.pl/dlibra/docmetadata?id=67526  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article attempts to reconstruct Dorota Masłowska’s media biography and to analyse socio-cultural dimension of her artistic existence. It claims that at some point of her career Masłowska ceased to be just an author or a character from her text and began to function in cultural dimension as a brand rooted in the social imaginary. The article presents the birth and transformation of Masłowska’s brand’s virtual identity which gets updated not only in her texts but also in her extensive public activity. The brand is not synonymous with the image or the writer’s self-creation, the author is not entirely responsible for it. It is rather the result of skirmishes and negotiations, in which the author - apart from the audience, literary critics, media reports and unpredictable trajectory of ever-changing meanings in circulation culture - is merely one of the playmakers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies