Tytuł pozycji:
Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych : praca zbiorowa
- Tytuł:
-
Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych : praca zbiorowa
Event marketing "jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych" : red. Adam Grzegorczyk, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2009 : recenzja książki
Event marketing "as a new form of organizing communication processes" : ed. Adam Grzegorczyk, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2009 : book review
- Autorzy:
-
Adaszyńska, Agata
- Data publikacji:
-
2013
- Język:
-
polski
- ISBN, ISSN:
-
18968201
- Prawa:
-
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
- Linki:
-
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/Tom-14-2013/14-3-2013/art/1649/  Link otwiera się w nowym oknie
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-