Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych : praca zbiorowa

Tytuł:
Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych : praca zbiorowa
Event marketing "jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych" : red. Adam Grzegorczyk, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2009 : recenzja książki
Event marketing "as a new form of organizing communication processes" : ed. Adam Grzegorczyk, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2009 : book review
Autorzy:
Adaszyńska, Agata
Data publikacji:
2013
Język:
polski
ISBN, ISSN:
18968201
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Linki:
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/Tom-14-2013/14-3-2013/art/1649/  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies