Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja w blogosferze

Tytuł:
Promocja w blogosferze
Promotion in the blogosphere
Autorzy:
Unzeitig, Agnieszka
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
promotion
opinion leaders
cooperative advertising
refferal marketing
blogosphere
Język:
polski
ISBN, ISSN:
23535938
Prawa:
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dozwolony użytek utworów chronionych
Linki:
http://www.ejournals.eu/ZM/Tom_1/4-2013/art/3531/  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Today, more and more often heroes of the advertising campaigns are bloggers. These are people seen by readers as a credible and influential authors. This article is an attempt to explore the phenomenon in order to answer the questions about the effectiveness of the promotion based on activities carried out in collaboration with bloggers as compared to those conducted in traditional manner by private, public and non-profit organizations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies