Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problem zaufania w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu

Tytuł:
Problem zaufania w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
The problem of trust in the concept of corporate social responsibility
Autorzy:
Bugdol, Marek
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
wartości
Corporate Social Responsibility
values
zaufanie
trust
społeczna odpowiedzialność biznesu
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788376954233
18993192
Linki:
https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/30459/edition/27456  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/8294  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies