Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertising and consumption in "old" and "new" Europe : between global trends and local cultural specificity

Tytuł:
Advertising and consumption in "old" and "new" Europe : between global trends and local cultural specificity
Reklamowanie i konsumpcja w "starej" i "nowej" Europie : pomiędzy tendencjami globalnymi a lokalną specyfiką kulturową
Autorzy:
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Język:
polski
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies