Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The sporting dimension of the professional image of Polish football managers on LinkedIn

Tytuł:
The sporting dimension of the professional image of Polish football managers on LinkedIn
Sportowy wymiar wizerunku menedżerów polskiej piłki nożnej na portalu LinkedIn
Autorzy:
Kuzior, Aleksandra
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński Instytut Przedsiębiorczości
Słowa kluczowe:
LinkedIn
branding pracowniczy
sport management
autoprezentacja
zarządzanie w sporcie
self-presentation
employee branding
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/pl/legalcode
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Platforma LinkedIn to aktualnie najpopularniejszy portal biznesowy na świecie. Profile, które zakładają użytkownicy, mają sprzyjać poszukiwaniu pracy, budowaniu profesjonalnego wizerunku, tworzeniu sieci kontaktów branżowych oraz wymianie fachowych informacji. Celem badań było oszacowanie stopnia usportowienia profili menedżerów polskiej piłki nożnej na portalu LinkedIn w podziale na miejsce zatrudnienia (n=319). Skonstruowano wskaźnik sportowej wizytówki użytkownika, sportowego dodatkowego doświadczenia zawodowego oraz sportowej aktywności użytkowników, a także indeks średniego usportowienia profilu na LinkedIn. Wyniki badań wykazały, że profile najbardziej spójne z branżą posiadają menedżerowie pracujący w PZPN, Ekstraklasie oraz klubach Ekstraklasy. Zdecydowanie najmniej informacji o sporcie zamieszczają na LinkedIn pracownicy OZPN i WZPN.

The LinkedIn platform is currently the most popular business portal in the world. The profiles are created to promote job search, build a professional image, create business contact networks and exchange professional information. The purpose of the study was to establish the completeness in information related to sport profiles of Polish football managers divided into the place of employment (n=319). The indexes of the sports user card, sporting additional work experience and sports activity of the users and the index of the average sporting profile on LinkedIn were constructed. The results of the research show that managers working in PZPN, Ekstraklasa, and Ekstraklasa clubs have profiles which are the most consistent with the sports industry. On the other hand, profiles of OZPN and WZPN employees had the least information about the sport.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies