Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Platformy społecznościowe jako narzędzie rozwoju kariery w rzeczywistości pozainternetowej

Tytuł:
Platformy społecznościowe jako narzędzie rozwoju kariery w rzeczywistości pozainternetowej
Social media as a tool for career development in offline reality
Autorzy:
Hebda, Marlena
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński Instytut Przedsiębiorczości
Słowa kluczowe:
branża sportowa
marka osobista
sports industry
personal development
personal branding
rozwój osobisty
social media
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/pl/legalcode
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule skupiono się na wpływie mediów społecznościowych (tj. bloga, profilu na Instagramie i Facebooku) na rozwój zawodowy blogerki i trenerki Marty Hennig. Blogerka przejawia w Internecie intensywną aktywność, którą przenosi także do świata offline. Zbadany został sposób, w jaki Marta Hennig wykorzystuje kanały komunikacji elektronicznej do rozwoju własnej marki osobistej oraz zaznaczenia swojej obecności w branży sportowej. Metodą badań jest studium przypadku jednej osoby, do którego wykorzystano analizę źródeł wtórnych - informacji zamieszczonych w mediach społecznościowych. Celem artykułu jest ustalenie, w jaki sposób social media mogą pomóc w rozwoju marki osobistej oraz kariery zawodowej w branży sportowej.

The article focuses on the impact of social media (blog, profiles on Instagram and Facebook) on the professional development of blogger and trainer Marta Hennig. The blogger is very active on the Internet what is also visible in the offline world. In the article is also described the way in which Marta Hennig uses social media to develop her personal brand and mark her presence in the sports industry. The method of research is a case study of one person to whom the analysis of secondary sources (information published in social media) was used. The aim of the article is to determine how social media can help in the development of the personal brand and professional career in the sports industry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies