Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obraz jako element struktury argumentacyjnej : kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych

Tytuł:
Obraz jako element struktury argumentacyjnej : kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych
Image as an element of argumentative structure : remarks on the functions of visual aspects of advertising messages
Autorzy:
Świątek, Jerzy
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Krakowskie Towarzystwo Popularyzowania Wiedzy i Komunikacji Językowej "Tertium"
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies