Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie skuteczności nauczania metodą blended-learning na przykładzie kursu podstaw chemii

Tytuł:
Badanie skuteczności nauczania metodą blended-learning na przykładzie kursu podstaw chemii
Autorzy:
Witkowski, Stefan
Kalisz, Aleksandra
Migdał-Mikuli, Anna
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Wydział Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
Język:
polski
Linki:
https://docplayer.pl/8518092-Technologie-informacyjne-dla-chemikow.html  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies