Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zadaniowa koncepcja planowania w glottodydaktyce : problemy i wyzwania

Tytuł:
Zadaniowa koncepcja planowania w glottodydaktyce : problemy i wyzwania
Task-based concept of planning in glottodidactics : issues and challenges
Autorzy:
Janowska, Iwona
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Słowa kluczowe:
program nauczania
planowanie lekcji
action-oriented lesson
task-based approach
podejście zadaniowe
zadaniowa jednostka lekcyjna
lesson planning
zadaniowa jednostka metodyczna
action-oriented unit
syllabus
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/8653  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies