Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

User opinion in social media and managerial decision making in selected stock exchange listed companies

Tytuł:
User opinion in social media and managerial decision making in selected stock exchange listed companies
Opinie użytkowników mediów społecznościowych, a podejmowanie decyzji zarządczych w wybranych spółkach giełdowych
Autorzy:
Aleksandrowicz, Tomasz
Współwytwórcy:
Nowosad, Andrzej
Data publikacji:
2019-10-25
Słowa kluczowe:
podejmowanie decyzji
information
decision making
informacja
media społecznościowe
social media
Facebook
Język:
polski
Prawa:
Copyright
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies